Τα e-shops από το Α ως το Ω

Πλήρως εξ αποστάσεως

Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 09/04/2023

Έναρξη Μαθημάτων: 10/04/2023

Πληροφορίες Προγράμματος

Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

Στο επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Τα e-shops από το Α ως το Ω», οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τόσο βασικές όσο και προηγμένες δεξιότητες, θα κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, θα εξοικειωθούν με την προώθηση και παρακολούθηση στατιστικών χρήσης, ενώ θα μπορούν να αναπτύξουν και να συντηρήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα με την χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου WordPress. Οι προηγμένες δεξιότητες που θα αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος με την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση με το Plesk, το δημοφιλέστερο σύστημα διαχείρισης εξυπηρετητών (servers), τα πιστοποιητικά ασφαλείας SSL, τις πύλες ηλεκτρονικών πληρωμών (όπως EveryPay) και τη σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως skroutz και bestprice. Τέλος θα είναι σε θέση να εφαρμόσει τεχνικές SEO και να προωθήσει το eshop του μέσω Google Ads.

300
  • 200 Ώρες, 3 μήνες
  • 10 Πιστωτικές Μονάδες ECVET
  • Δυνατότητα δόσεων
  • Δώρο η εγγραφή

Ολοκληρώνοντας την παρακολούθηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού Προγράμματος, οι Εκπαιδευόμενοι θα:

  • έχουν κατανοήσει πλήρως την διαδικασία που απαιτείται για την ανάπτυξη και συντήρηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, e-shop
  • γνωρίσουν το περιβάλλον του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου WordPress για ανάπτυξη ιστοσελίδων και e-shops
  • μπορούν να διαχειριστούν ένα Plesk πακέτο φιλοξενίας
  • είναι σε θέση να μπορούν να αναπτύξουν, να συντηρήσουν και να επεκτείνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
  • γνωρίζουν τη διαδικασία που απαιτείται για τη σύνδεση με πλατφόρμες σύγκρισης τιμών και πύλες ηλεκτρονικών πληρωμών
  • διαφημίζουν το e-shop μέσω στοχευμένων διαφημίσεων με χρήση των Google Ads.

Σε ποιους απευθύνεται το Πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • απόφοιτους και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων της ημεδαπής και της αλλοδαπής,
  • απόφοιτους μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης)
  • απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Θεματική ενότητα 1
Εισαγωγή στα CMS - WordPress

Στην 1η διδακτική ενότητα του μαθήματος, οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίσουν το δημοφιλέστερο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, το WordPress, αποκτώντας τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση των εννοιών που αναφέρονται στη συνέχεια.

Θεματική ενότητα 2
Διαχείριση Server - Domain

Σε αυτή την διδακτική ενότητα οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τόσο γενικές, όσο και ειδικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση ενός από τα δημοφιλέστερα περιβάλλοντα διαχείρισης πακέτων φιλοξενίας και εξυπηρετητών, κατανοώντας τις διαδικασίας με τις οποίες ένας ιστότοπος γίνεται προσβάσιμος στον έξω κόσμο.

Θεματική ενότητα 3
Παραμετροποίηση πλατφόρμας WordPress

Έχοντας εγκαταστήσει την πλατφόρμα WordPress, σε αυτή την διδακτική ενότητα οι εκπαιδευόμενοι θα διδαχθούν πως μπορούν να αναπτύξουν έναν ιστότοπο, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης, όσο και σε επίπεδο εμφάνισης. Επιπλέον, θα γνωρίσουν πρόσθετα και εργαλεία που εισάγουν επιπλέον δυνατότητες διαχείρισης περιεχομένου.

Θεματική ενότητα 4
Από το WordPress στο WooCommerce

Στην 4η διδακτική ενότητα οι εκπαιδευόμενοι θα διδαχθούν τον τρόπο με τον οποίο ένας WordPress ιστότοπος μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσω του WooCommerce module, ενώ θα εξοικειωθούν με τα δομικά στοιχεία λειτουργίας του.

Θεματική ενότητα 5
Δημιουργία & Διαχείριση περιεχομένου e-shop

Έχοντας εξοικειωθεί με το WooCommerce και τις γενικές ρυθμίσεις του, σε αυτή την ενότητα οι εκπαιδευόμενοι διδαχθούν πως να παράγουν και να διαχειρίζονται το περιεχόμενο ενός e-shop. Θα μάθουν να δημιουργούν κατηγορίες προϊόντων, να εισάγουν προϊόντα, τόσο απλά όσο και με παραλλαγές, να προσθέτουν εκπτώσεις σε αυτά και να κάνουν επιπλέον ενέργειες διαχείρισής τους. Ακόμα, θα γίνει αναφορά στην διαχείριση παραγγελιών καθώς και στην ενημέρωση των πελατών ανά τα στάδια μιας παραγγελίας. Τέλος, θα γίνει μία εισαγωγή στις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών (όπως το Skroutz, Bestprice), πως αυτές μπορούν να ωφελήσουν μία επιχείρηση, και τι διαδικασίες απαιτούνται για να συνεργαστούν με κάποια από αυτές.

Θεματική ενότητα 6
Search Engine Optimization (SEO)

Στην 6η διδακτική ενότητα θα αναλυθούν οι βασικότεροι τρόποι δημιουργίας περιεχομένου ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης και να επιτυγχάνεται υψηλότερη εμφάνιση στις αναζητήσεις των χρηστών.

Θεματική ενότητα 7
Προώθηση eshop μέσω εργαλείων Google

Χρησιμοποιώντας εργαλεία της Google μπορούμε να προσελκύσουμε δυνητικούς πελάτες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να καταγράψουμε τις ενέργειές τους. Στην ενότητα αυτή θα αναλυθεί πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας για να να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μιας επιχείρησης.

Θεματική ενότητα 8
Newsletter

Η τελευταία διδακτική ενότητα αφορά στο πιο αποδοτικό, από άποψη κόστους, μέσο προσέλκυσης πελατών. Το email, ακόμα και σήμερα μπορεί να προσφέρει το υψηλότερο ROI (Return On Investment – Απόδοση της Επένδυσης). Θα παρουσιαστούν οι διαδικασίες και οι τρόποι σύνταξης, αποστολής και γενικότερα διαχείρισης Newsletter της επιχείρησης.

Κόστος Προγράμματος

Δίδακτρα

300
  • Δώρο η εγγραφή
  • Δυνατότητα Δόσεων
  • Δίδακτρα Δόσεις
    300€ 1 Χ 300€
    340€ 2 Χ 170€
    360€ 3 Χ 120€
    380€ 4 Χ 95€
  •  
300
  • Δώρο η εγγραφή
  • Δυνατότητα Δόσεων
  • Ελάτε παρέα με έναν φίλο σας και
    κερδίστε έκπτωση 20€ ο καθένας!
  •  
ΔίδακτραΔόσεις
300€1 Χ 300€
340€2 Χ 170€
360€3 Χ 120€
380€4 Χ 95€

Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος

Χρήστος Μιχαλακέλης

Αναπληρωτής Καθηγητής

Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής Σχολή Ψηφιακής Τεχνολογίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

michalak@hua.gr